W Blue City i CH Targówek zorganizowane zostaną tzw. „miasteczka kobiece”, czyli punkty informacyjne, w których będzie można dowiedzieć się najważniejszych rzeczy związanych z chorobą oraz jej leczeniem. W cytomammobusach, które pojawią się pod centrami handlowymi będzie można także wykonać badania mammograficzne. Akcja potrwa od 22 do 24 stycznia br. Podsumowaniem obchodów będzie gala finałowa, która odbędzie się w Velvet Bar w Złotych Tarasach 31 stycznia br.

Kampanię „Piękna, bo zdrowa” wsparła także marka Ochnik. W salonach firmy pojawią się materiały na temat ochrony zdrowia kobiety.

Honorowy patronat nad EuropejskimTygodniem Profilaktyki Raka szyjki Macicy objęła Pierwsza Dama – Anna Komorowska, prezydent m.st. Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz oraz gwiazdy ekranu: Anna Dereszowska, Katarzyna Glinka, Anna Wendzikowska, Marzena Sienkiewicz, Agnieszka Popielewicz i Edyta Jungowska.

Warszawskie centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to centrum czwartej generacji, łączące w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City to ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci.

Centrum handlowe Targówek jest największym obiektem rozrywkowo-handlowym prawobrzeżnej Warszawy, oferującym ponad 140 markowych sklepów oraz wiele punktów usługowych i gastronomicznych. Galeria handlowa mieści się przy trasie Toruńskiej.

 

R E K L A M A 

XII SHOPPING CENTER FORUM & AWARDS 2011

3 lutego 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Ostatnia, wrześniowa edycja zgromadziła rekordową liczbę 305 uczestników oraz wielu prestiżowych sponsorów i wystawców.

Swój udział zgłosiło już ponad 280 osób reprezentujących 143 firmy.

Zapraszamy do udziału !