Zajęcia są przeznaczone dla poszczególnych grup uczestników: kierowników, ich zastępców i sprzedawców sklepów, dziajałących w poszczególnych obiektach. Warsztaty dla menedżerów mają na celu m.in. podniesienie umiejętności tworzenia i zarządzania zespołem, natomiast dla sprzedawców przygotowane zostały zajęcia poświęcone obsłudze klientów. To już druga edycja wydarzenia. – Fashion Academy jest naszym autorskim pomysłem na podnoszenie rentowności sklepów oraz jakości obsługi klientów w naszych centrach outletowych. Jesteśmy dumni z tego, jedynego w Polsce, sposobu wspomagania naszych najemców – mówi Robert Gietko, Asset & Leasing Manager, Polonia Property Funds.

Szkolenia poprowadzi Andrew Morris z Wielkiej Brytanii, ekspert w dziedzinie sprzedaży detalicznej, który został specjalnie zaproszony, aby podzielić się wiedzą z najemcami sieci Fashion House.

Właścicielem sieci centrów outlet Fashion House jest fundusz Polonia Property Funds. Obecnie liczy on trzy obiekty: Fashion House Warszawa, Fashion House Sosnowiec oraz Fashion House Gdańsk. Pierwszy obiekt wchodzący w skład sieci Fashion House otwarty został w lutym 2004 roku w Sosnowcu. W październiku 2005 roku zostało oddane do użytku centrum w Gdańsku, a miesiąc później w Piasecznie koło Warszawy. Wszystkie obiekty Fashion House położne są blisko centrum miasta i posiadają bardzo dobrą komunikację.

 

R E K L A M A 

XII SHOPPING CENTER FORUM & AWARDS 2011

3 lutego 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Ostatnia, wrześniowa edycja zgromadziła rekordową liczbę 305 uczestników oraz wielu prestiżowych sponsorów i wystawców.

Swój udział zgłosiło już ponad 280 osób reprezentujących 143 firmy.

Zapraszamy do udziału !