Sieć Diva powiększyła się o dwa salony

19 tycznia nowy sklep z biżuterią Diva pojawił się w Galerii Ostrovia w Ostrowcu Świętokrzyskim. Dzień później kolejny salon dołączył do oferty centrum handlowego Alfa w Olsztynie.

Rafał Fabisiak, Chief Executive Officer marki Diva na Europę Środkowo-Wschodnią, w rozmowie z Retailnet.pl podaje, że plany rozwoju sieci na bieżący rok zakładają otworzenie 12 nowych lokalizacji. Sklepy mają powstawać głównie w galeriach handlowych.

Diva weszła na krajowy rynek w czerwcu 2010 roku. Pierwsza placówka powstała w Galerii Askana w Gorzowie Wielkopolskim.

Polska stanowi pierwszy etap planowanej przez sieć ekspansji na rynek Europy Środkowo-Wschodniej. – To sukces projektu w Australii i sąsiadującej z nami Rosji były bodźcem do wprowadzenia marki na ten obszar – wyjaśnia Fabisiak.

Diva swoją działalność rozpoczęła w 2001 roku – wówczas biżuteria projektowana przez jednego ze współudziałowców, brytyjską firmę DCK Concessions, była sprzedawana jedynie na stoiskach w sieci sklepów Miss Selfridge. Dopiero w 2003 roku, za sprawą drugiego współwłaściciela marki, funduszu inwestycyjnego BB Retail Capital, w Australii pojawiły się pierwsze własne salony Diva.

Aktualnie sieć liczy około 450 sklepów zlokalizowanych w ponad dziesięciu krajach świata. Obecna jest m.in. w Australii, Rosji, Chinach, Singapurze.

 

R E K L A M A 

XII SHOPPING CENTER FORUM & AWARDS 2011

3 lutego 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Ostatnia, wrześniowa edycja zgromadziła rekordową liczbę 305 uczestników oraz wielu prestiżowych sponsorów i wystawców.

Swój udział zgłosiło już ponad 280 osób reprezentujących 143 firmy.

Zapraszamy do udziału !
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016