IMS: nowa kampania w centrach handlowych

Media zaplanował i zakupił dom mediowy MEC.

Firma Internet Media Services działa w segmencie mediów i nowoczesnych technologii. Wykorzystuje techniki umożliwiające kreowanie nastroju i wywieranie wpływu na zachowanie klienta. Nowoczesne rozwiązania marketingowe w dziedzinie nowych mediów w miejscu sprzedaży obejmują trzy grupy usług: audiomarketing, czyli przygotowanie formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych; Digital Signage – produkcja i emisja przekazów reklamowych oraz treści wizerunkowo-informacyjnych na ekranach plazmowych oraz aromamarketing, polegajacy na tworzeniu indywidualnych projektów zapachowych, uwzględniających wizerunek marki oraz specyfikę miejsca sprzedaży.

W 2010 do grona klientów IMS-u dołączają m.in. obiekty takich sieci jak : Intersport (usługa audio), Li Parie (usługa aroma), Lavard (usługa audio & aroma ), Home & You (usługa audio & aroma), Superpharm (Digital Signage), salony L’oreal (usługa audio).

System Digital Signage został zainstalowany w 15 galeriach handlowych na terenie kraju. Pozyskane zostają takie obiekty jak Galeria Kazimierz w Krakowie, Galeria Jurajska w Częstochowie, Galeria Galaxy w Szczecinie i Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu. 

 

R E K L A M A 

XII SHOPPING CENTER FORUM & AWARDS 2011

3 lutego 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Ostatnia, wrześniowa edycja zgromadziła rekordową liczbę 305 uczestników oraz wielu prestiżowych sponsorów i wystawców.

Swój udział zgłosiło już ponad 280 osób reprezentujących 143 firmy.

Zapraszamy do udziału !

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016