– Nasz butik powstał z myślą o kobietach aktywnych zawodowo, które doceniają szybką i wygodną formę zakupów w internecie. Dajemy klientkom możliwość indywidualnej konsultacji telefonicznej lub mailowej, doradzimy co wybrać na spotkanie służbowe, konferencję i inne okazje – mówi Wioletta Świątkowska, właścicielka sklepu oraz przedstawiciel marki Class na Polskę.

Marka Class została stworzona we Włoszech pod koniec lat 70-tych ubiegłego wieku. Dystrybutorem Class w Polsce jest firma FDF IDEA, właściciel sklepu fashionidea.pl.

Kolekcje Class powstają jako total look, ze zwróceniem uwagi na dopasowanie wielu elementów, materiałów i kolorów, stwarzając na każdą porę roku styl spersonalizowany. Styl Class jest harmonijny, praktyczny i elegancki niezależnie od pory dnia, jest ceniony za wygląd oraz za wygodę w noszeniu. Bazę kolekcji stanowią zestawy ubrań do pracy zgodne z trendami modowymi. Oprócz klasyki biurowej, marka oferuje zawsze ciekawe propozycje w każdym sezonie. Styl, jakość wykonania, dbałość o detale to siła marki Class, której produkcja w znaczącym stopniu odbywa się we Włoszech.

 

R E K L A M A 

XII SHOPPING CENTER FORUM & AWARDS 2011

3 lutego 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Ostatnia, wrześniowa edycja zgromadziła rekordową liczbę 305 uczestników oraz wielu prestiżowych sponsorów i wystawców.

Swój udział zgłosiło już ponad 280 osób reprezentujących 143 firmy.

Zapraszamy do udziału !