Chocolate Company wkrótce we Wrocławiu

Lokal Chocolate Company w Galerii Mokotów jest połączeniem sklepu, oferującego wyroby czekoladowe tej marki, z kawiarnią. W kawiarni można napić się gorącej czekolady Hotchocspoon w czterdziestu smakach, kawy oraz zjeść holenderskie Brownie, przyrządzane na bazie czekolady Valrhona i inne ciasta.

Jak przyznaje Tomasz Dembiński, CEO Chocolate Company Polska, podjęcie decyzji o wybraniu miejsca na lokal nie było łatwe. – Najpierw wybieraliśmy pomiędzy Warszawą a Krakowem. Gdy już postawiliśmy na stolicę, musieliśmy zdecydować: galeria czy lokal przy jednej z głównych ulic. Z różnych względów wybraliśmy centrum handlowe – mówi Tomasz Dembiński.

Kolejne punkty będą zlokalizowane przede wszystkim w galeriach. Jednak Tomasz Dembiński ujawnił, że jest jedno miejsce poza centrami handlowymi, w którym planowane jest otwarcie lokalu. – Tym upragnionym miejscem jest Plac Trzech Krzyży w Warszawie. Będziemy dążyć do tego, aby w przyszłości znalazła się tam placówka Chocolate Company – zapowiada Dembiński.

Chocolate Company to firma rodzinna. Została założona w 2004 r przez parę holendrów: Mirjam Schroeder i Toussaint Claessens. Toussaint z zawodu jest kucharzem, prowadził własną restaurację. To on jest odpowiedzialny za stworzenie ponad 75 smaków czekolady, produkowanej w fabryce w Kerkrade. Wśród nich są smaki klasyczne, takie jak nugat, czy orzech, ale też wiele zaskakujących, takich jak: zielone curry, brunatne algi czy czarne trufle z solą morską. Toussaint osobiście nadzoruje prace w fabryce, ponieważ ręcznie robiona czekolada wymaga nieustannego monitorowania jakości. Mirjam odpowiedzialna jest za prowadzenie firmy, marketing i kontakty międzynarodowe. Doprowadziła do obecności marki Chocolate Company w ponad 30 krajach na całym świecie, m.in. w USA, Rosji, Japonii, Egipcie i w wielu krajach europejskich. Mimo, że firma stała się już firmą o zasięgu globalnym, jej twórcy starają się zachować jej rodzinny charakter. Do tej pory sklepokawiarnie Chocolate Company zostały otwarte w Holandii, Niemczech i Luxemburgu. W najbliższym czasie ruszy także lokal w Paryżu.

 

Reklama

Galeria Jurajska