CH Osowa wybrała agencję PR

W ramach współpracy agencja prowadzi również działania z obszaru community relations oraz public relations w internecie a także w mediach społecznościowych. Orchidea PR została wybrana w drodze konkursu ofert. Za projekt ze strony konsultanta odpowiada Monika Paduch.

Centrum handlowe Osowa to jednopoziomowe centrum pierwszej generacji otwarte 18 listopada 1998 roku jako jedno z pierwszych w Trójmieście. Zlokalizowane jest przy obwodnicy Trójmiasta, przy trasie będącej przedłużeniem autostrady A1 i prowadzącej na Hel (droga krajowa S6). Na terenie obiektu znajduje się największy w Trójmieście hipermarket Real oraz 68 butików i punktów usługowych. CH Osowa to miejsce przyjazne rodzinom z dziećmi oraz osobom niepełnosprawnym.

Orchidea PR jest agencją oferującą działania public relations oraz szkolenia z zakresu komunikacji. Agencja pomaga zarządzać komunikacją klienta, zajmuje się doradztwem i planowaniem strategicznym. Obecnymi klientami Orchidea PR są m.in. firmy: CH Osowa, DCB, Il Toro Polska, Kart-Map, Leartes, Mazuria-Bravo oraz Premium Technology. Firma prowadzi również kampanię edukacyjną Znam Swoje Pieniądze, poświęconą zagadnieniu fałszowania pieniędzy i skierowaną do uczestników obrotu gotówkowego. 

 

R E K L A M A 

XII SHOPPING CENTER FORUM & AWARDS 2011

3 lutego 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Ostatnia, wrześniowa edycja zgromadziła rekordową liczbę 305 uczestników oraz wielu prestiżowych sponsorów i wystawców.

Swój udział zgłosiło już ponad 280 osób reprezentujących 143 firmy.

Zapraszamy do udziału ! 
 

Reklama

Galeria Jurajska