Lodowisko zostanie przygotowane wewnątrz galerii, na pierwszym piętrze, w pobliżu restauracji McDonald’s.

Galeria chce przyciągnąć uwagę dzieci atrakcyjnymi zajęciami, między innymi warsztatami plastycznymi (4-6 lutego i 11-13 lutego od godziny 13.00 do 19. 00), turniejem szachowym współorganizowanym z Towarzystwem Sportowym „Wisła” (12 lutego). Organizatorzy atrakcji zapewniają, że każdy z odwiedzających będzie mógł w tym czasie znaleźć coś dla siebie.

– Niezależnie od warunków atmosferycznych, wizyta w galerii będzie gwarantem dobrej zabawy zarówno dla małych, jak i dużych dzieci. Kraków Plaza na ten krótki okres zamieni się w miejsce zimowej rekreacji – mówi Dagmara Starobrat, Marketing Menager Kraków Plaza. – Warto zatem skorzystać z darmowej jazdy i w miły sposób spędzić czas wolny – dodaje. Zaznacza również, że po akrobacjach na lodowisku można udać się na coś pysznego do pobliskiej kawiarni, a po zregenerowaniu sił skorzystać z zimowych wyprzedaży, które oferują sklepy galerii.

Wydarzenie wsparte jest kampanią w mediach lokalnych. Planowanie oraz zakup mediów realizowała bezpośrednio Marketing Manager Kraków Plaza – Dagmara Starobrat, natomiast działania PR prowadzone są przez agencję Tomatoe PR.

Centrum handlowo-rozrywkowe Kraków Plaza powstało w 2001 roku, jako pierwsze i najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe w stolicy Małopolski. Kraków Plaza to unikatowa architektura charakteryzująca się naturalnym doświetleniem wnętrza oraz innowacyjnymi rozwiązaniami aranżacyjnymi. Budynek Kraków Plaza został zaprojektowany z myślą o zadowoleniu wszystkich klientów. W centrum znajduje się kompleks kinowy Cinema City oraz ekran IMAX, które stanowią unikatową formę rozrywki dla klientów. Powierzchnia całkowita budynku to 59 tys. mkw., projekt architektoniczny – LG Asymetria.

 

R E K L A M A 

XII SHOPPING CENTER FORUM & AWARDS 2011

3 lutego 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Ostatnia, wrześniowa edycja zgromadziła rekordową liczbę 305 uczestników oraz wielu prestiżowych sponsorów i wystawców.

Swój udział zgłosiło już ponad 280 osób reprezentujących 143 firmy.

Zapraszamy do udziału !