– W roku 2010 w Polsce odnotowaliśmy bardzo dobre wyniki finansowe. Był to dla nas dobry rok. Nasze marki własne budzą duże zainteresowanie wśród klientów, a także proponowane przez nas ubrania cieszą się dobrą sprzedażą. Wprowadzony przez nas program Clubcard, z którego korzysta coraz więcej osób także przyczynił się do wzrostu sprzedaży. Na dzień dzisiejszy korzysta z niego prawie 2 mln osób w całej Polsce – informuje biuro prasowe Tesco.

Cała grupa Tesco w roku 2010 odnotowała sprzedaż na poziomie 62,5 mld funtów. Jest to o 6,8 proc. więcej niż w roku ubiegłym, w którym sprzedaż wyniosła 59,4 mld funtów. Zysk operacyjny wyniósł z kolei 3,5 mld funtów i jest najwyższy od 2001 roku.

Biorąc pod uwagę zysk netto przed opodatkowaniem, to w całej grupie Tesco oszacowany został on na 3,4 mld funtów i był o ponad 10 proc. wyższy niż w roku 2009. Dochód Tesco wyłączając podatek VAT wyniósł prawie 57 mld funtów, zaś w roku 2009 był on o ponad 3 mld funtów mniejszy.

– Tegoroczne wyniki są bardzo zadowalające dla grupy Tesco. Pomimo kryzysu oraz różnych innych uwarunkowań możemy osiągać stały wzrost oraz realizować naszą długoletnią strategię – poinformował Terry Leahy, dyrektor wykonawczy grupy Tesco.

 

 

R E K L A M A 

XII SHOPPING CENTER FORUM & AWARDS 2011

3 lutego 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Ostatnia, wrześniowa edycja zgromadziła rekordową liczbę 305 uczestników oraz wielu prestiżowych sponsorów i wystawców.

Swój udział zgłosiło już ponad 315 osób reprezentujących 157 firm.

Zapraszamy do udziału !