– Największe wzrosty liczone rok do roku zanotowaliśmy w lutym, czerwcu, listopadzie i grudniu. Ostatni miesiąc 2010 roku był dla galerii rekordowy, bowiem udało się zachęcić do odwiedzin aż o 48 proc. więcej klientów niż w grudniu 2009 roku – mówi Łukasz Tomczak z Caelum Development.

Galeria Młyńska dzięki skutecznemu doborowi narzędzi marketingowych oraz odpowiedniemu zarządzaniu stała się ulubionym miejscem zakupów mieszkańców Raciborza. Młyńska zyskała także mocno w regionie. – Co raz częściej odwiedzają nas klienci spoza Raciborza. Dzięki podjętemu wysiłkowi zwiększenia znajomości marki w regionie, Galeria Młyńska wykroczyła poza typowy model centrum śródmiejskiego, stając się celem zakupowym nawet klientów z Kędzierzyna, czy Wodzisławia – dodaje Tomczak.

Na aktywnej promocji obiektu zyskali także najemcy. – Bardzo istotny jest fakt, iż wraz ze wzrostem footfallu podąża wzrost obrotów naszych najemców. Cały 2010 rok zamknęliśmy imponującym 24-procentowym wzrostem obrotów. Wynik możemy uznać za ponadprzeciętnie dobry, szczególnie obserwując średnie indeksy w Polsce, oscylujące dla poszczególnych miesięcy na poziomie od -10 proc. do +5 proc – kontynuuje przedstawiciel Caelum Development.

Tak dobre wskaźniki obrotu to wynik dużego nacisku na akcje prosprzedażowe organizowane w galerii. Klienci bardzo pozytywnie reagowali na konkursy i organizowane akcje kuponowe. Prawdziwym hitem zaś okazała się kampania „Nagrody dla każdego”, zorganizowana od października do listopada.

Caelum Development prowadzi także działania integrujące lokalną społeczność, których celem jest zwiększenie odczucia wśród klientów, że Galeria Młyńska to „nasze miejsce” – stąd m.in. kampanie bezpłatnych porad podatkowych, akcje ekologiczne czy działania zwiększające świadomość ochrony zdrowia.

– 2011 rok, choć może z mniejszą dynamiką, może być nadal rokiem wzrostów w Galerii Młyńskiej. Szczególne naciski zostaną położone na dalsze zwiększanie obrotów najemców obiektu. Przewidujemy, że dynamika zmian w tym roku będzie znacząco wykraczać ponad średnie indeksy w branży – kończy Łukasz Tomczak.

Galeria Młyńska została otwarta w maju 2008 roku. Na trzech poziomach obiektu znajdują się salony takich marek, jak m.in. Reservwed, CCC, Drogeria Natura, House, Top Secret, Deverse i Apart.

 

R E K L A M A 

XII SHOPPING CENTER FORUM & AWARDS 2011

3 lutego 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Ostatnia, wrześniowa edycja zgromadziła rekordową liczbę 305 uczestników oraz wielu prestiżowych sponsorów i wystawców.

Swój udział zgłosiło już ponad 315 osób reprezentujących 157 firm.

Zapraszamy do udziału !