Arkadia na Facebooku

Profil Arkadii na Facebooku stanowić ma jeden z ważnych kanałów informacyjnych. Na tablicy profilu zamieszczane będą treści dotyczące nie tylko bieżącej oferty sklepów i punktów usługowych, ale także opisy wydarzeń na terenie centrum, akcji prospołecznych, charytatywnych oraz akcji specjalnych. – Jest to platforma dialogu klientów z zarządcą i najemcami, a dodatkową atrakcją będą organizowane cyklicznie konkursy dla fanów Arkadii – mówi Monika Lewczuk, odpowiedzialna za prowadzenie profilu. – Portale społecznościowe zyskują na znaczeniu jako media istotne w komunikacji z klientem i nie można ich pominąć w działaniach promujących markę – dodaje Monika Lewczuk.

Profil pełnić ma ponadto funkcję „gorącej linii”, dzięki której prowadzący odpowiadać będą na pytania internautów.

Arkadia to jedno z największych w Polsce centrów handlowych. Na 287 tys. mkw. zgromadzono ok. 230 lokali handlowych, w tym 180 sklepów oraz 30 restauracji i kawiarni.

Arkadia to przede wszystkim świat wielkich zakupów. Możliwości wyboru i różnorodność oferty Arkadii podzielono ze względu na specjalizację sklepów oraz sposoby spędzania czasu i zainteresowania konsumentów na kilka światów: Świat Mody, Świat Wielkich Zakupów, Świat Sportu, Rozrywki i Hobby, Świat Dziecka, Świat Zdrowia i Urody, Świat Smaków.
 

 

 

R E K L A M A 

XII SHOPPING CENTER FORUM & AWARDS 2011

3 lutego 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Ostatnia, wrześniowa edycja zgromadziła rekordową liczbę 305 uczestników oraz wielu prestiżowych sponsorów i wystawców.

Swój udział zgłosiło już ponad 315 osób reprezentujących 157 firm.

Zapraszamy do udziału ! 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016