CCC jest marką należącą do notowanej na warszawskiej giełdzie spółki NG2. W ofercie salonu obuwniczego dostępna jest szeroka gama obuwia damskiego, męskiego, dziecięcego oraz akcesoriów. CCC realizuje zasadę „house of brands” prowadząc sprzedaż wielu marek obuwia pod jednym szyldem. W Polsce CCC tworzy sieć 273 salonów.

Budowa Galerii Leszno ruszyła wiosną 2010 roku. Generalnym wykonawcą projektu została warszawska firma Karmar. Inwestor projektu posiada zabezpieczenie finansowe dla inwestycji. Galeria Leszno to jedyny powstający w mieście projekt w tak zaawansowanym stadium.

Obiekt oferuje 32 tys. mkw. powierzchni najmu – łącznie z powierzchnią zajmowaną przez wolnostojący sklep Praktiker . Na dwóch poziomach galerii handlowej o łącznej powierzchni 24 tys. mkw. znajdą się m.in.: supermarket Intermarche, sklep z branży RTV/AGD – Media Expert, czterosalowe kino – Cinema 3D, salon sportowo-odzieżowy Sporting, dwupoziomowy sklep H&M, New Yorker, sklep obuwniczy Deichmann, drogeria Rossmann, salon odzieżowy Takko Fashion, trzy odzieżowe marki grupy LPP: Reserved, Cropp i House, które łącznie zajmą prawie 1000 mkw. oraz ok. 90 sklepów i punktów usługowych reprezentujących lokalne, krajowe oraz międzynarodowe marki. Firma DTZ jest w trakcie zaawansowanych negocjacji z kolejnymi zainteresowanymi markami.

 

R E K L A M A 

XII SHOPPING CENTER FORUM & AWARDS 2011

3 lutego 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Ostatnia, wrześniowa edycja zgromadziła rekordową liczbę 305 uczestników oraz wielu prestiżowych sponsorów i wystawców.

Swój udział zgłosiło już ponad 315 osób reprezentujących 157 firm.

Zapraszamy do udziału !