SCF&A: siedem zasad marketingu CH

Postulaty panelistów konferencji

Postulaty panelistów konferencji

W ciągu ostatnich tygodni doszło do szeregu spotkań, których celem było wypracowanie zasad skutecznego marketingu centrów handlowych. Do dyskusji włączyli się uczestnicy konferencyjnego panelu „Efektywna strategia – marketing centrów handlowych”. – Chodziło nam o stworzenie katalogu zasad, będących wypadkową doświadczeń wszystkich uczestników rynku. Consensus, którym kierowali się uczestnicy panelu, sprawił że przyjęte przez nich zasady są wyrazem oczekiwań tak najemców jak i deweloperów, czy firm zarządzających centrami. Najważniejsza z tych zasad polega bowiem na wspólnym, a więc z udziałem wszystkich uczestników rynku, przygotowaniu strategii marketingowej i konsekwentnym jej realizowaniu. Słowo „konsekwentnym” ma w tym kontekście kluczowe znaczenie – mówi Radosław Rybiński, dyrektor zarządzający BROG Media Biznesu, moderator konferencji.

Katalog podstawowych zasad skutecznego marketingu przygotowali: Elżbieta Dmowska-Mędrzycka, właścicielka Mediadem Communication, Maciej Łączkowiak, manager ds. ekspansji sieci detalicznej YES, Agnieszka Tomczak-Tuzińska, dyrektor marketingu Caelum Development, Michał Stanisz, dyrektor marketingu BOIG, Barbara Czechmeszyńska-Skowron, dyrektor ds. marketingu i PR w ECC Property Management, Agnieszka Mosurek-Zava, prezes zarządu firmy Douglas Polska oraz Magdalena Zimna, dyrektor działu badań i analiz GfK Polonia.

Podjęli się oni wyłonienia najbardziej kluczowych wartości, podnoszących standard pracy przedstawicieli działów marketingu galerii handlowych. Na liście widnieją takie hasła jak konsekwencja, odpowiedzialność czy zasada win to win. Jak twierdzą jej autorzy, zawsze wygrywa ten, kto ma jasno rozpisany plan działania i cele, jakie zamierza osiągnąć w długookresowej perspektywie. Szczegóły ich propozycji poznamy już niebawem, 3 lutego, podczas Shopping Center Forum & Awards 2011.

 

R E K L A M A 

XII SHOPPING CENTER FORUM & AWARDS 2011

3 lutego 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Ostatnia, wrześniowa edycja zgromadziła rekordową liczbę 305 uczestników oraz wielu prestiżowych sponsorów i wystawców.

Swój udział zgłosiło już ponad 315 osób reprezentujących 157 firm.

Zapraszamy do udziału ! 

Reklama

Galeria Jurajska