Portal Mediarun poinformował, że raport podsumowujący 15 lat działalności sieci hipermarketów Tesco można było obejrzeć w formacie 3D z wykorzystaniem technologii rozszerzonej rzeczywistości. – Dzięki wykorzystaniu technologii Augmented Reality zwykły, drukowany raport zamieniliśmy w interaktywną zabawę. Każda ze stron publikacji posłużyła do przedstawienia innego wykresu czy mapy w technice 3D. Raport zyskał więc trzeci wymiar. Dodatkowo twarze uczestników eventu przeglądających broszurę zamieniały się w humorystyczny wizerunek bohatera reklamy Tesco – wyjaśnia portalowi Mediarun Przemysław Pawlak, video & motion manager w Adv.pl.

Adv.pl jest agencją interaktywną. Działając w obszarze e-marketingu, kreacji oraz technologii, Adv.pl oferuje nowoczesne usługi oraz produkty skutecznie wspierające zarządzanie informacją marketingową.

Dotychczas realizowała projekty interaktywne m.in. dla marek: TP SA, Orange, Bank DnB Nord, BZ WBK, BRE Bank, BRE Hipoteczny, Deutsche Bank, PEKAO TFI, Liberty Direct, Procter&Gamble, Avon, Timex, Komputronik, Militaria.pl, Chipita Poland, Winiary, Philip Morris Polska, Leroy Merlin, Empik, RTV Euro AGD, UPS.

Adv.pl wchodzi w skład Grupy ADV SA notowanej na rynku NewConnect.
 

 

R E K L A M A 

XII SHOPPING CENTER FORUM & AWARDS 2011

3 lutego 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Ostatnia, wrześniowa edycja zgromadziła rekordową liczbę 305 uczestników oraz wielu prestiżowych sponsorów i wystawców.

Swój udział zgłosiło już ponad 315 osób reprezentujących 157 firm.

Zapraszamy do udziału !