Podczas spotkania IMS wyemitowała zapach spójny z aromatem kakaowca zawartego w balsamie, co miało związek z prezentacją linii balsamów do ciała na bazie naturalnych składników, m.in. na bazie masła kakaowego.

Całość konferencji została przygotowana i zorganizowana przez Agencję NCF Group sp. z o.o.
Spółka Internet Media Services SA produkuje i emituje przekazy reklamowe oraz treści wizualno-informacyjne na ekranach plazmowych w galeriach handlowych, m.in. w Silesia City Center, Starym Browarze czy CH Blue City. Firma świadczy także usługi z zakresu marketingu sensorycznego. Działając w segmencie mediów i nowoczesnych technologii, wykorzystuje techniki umożliwiające kreowanie nastroju i wywieranie wpływu na zachowanie klientów.

Rozwiązania marketingowe w miejscu sprzedaży, jakie oferuje, obejmują trzy grupy usług: audiomarketing – przygotowanie formatów muzycznych oraz produkcję i emisję reklam dźwiękowych, Digital Signage – produkcja i emisja przekazów reklamowych oraz treści wizerunkowo-informacyjnych na ekranach plazmowych; aromamarketing – tworzenie indywidualnych projektów zapachowych, uwzględniających wizerunek marki oraz specyfikę miejsca sprzedaży. W marcu ubiegłego roku Internet Media Services SA został członkiem Polskiej Rady Centrów Handlowych, organizacji pozarządowej zrzeszającej firmy i specjalistów związanych bezpośrednio lub pośrednio z branżą centrów oraz ulic handlowych. 

 

R E K L A M A 

XII SHOPPING CENTER FORUM & AWARDS 2011

3 lutego 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Ostatnia, wrześniowa edycja zgromadziła rekordową liczbę 305 uczestników oraz wielu prestiżowych sponsorów i wystawców.

Swój udział zgłosiło już ponad 315 osób reprezentujących 157 firm.

Zapraszamy do udziału !