Jak podają przedstawiciele firmy RetPro, odpowiedzialnej za zarządzanie Galerią Łomża, niedawne zmiany i przebudowa powierzchni obiektu, pozytywnie wpłynęły na liczbę klientów odwiedzających obiekt.
Do ponad 20 proc. wzrostu odwiedzalności w 2010 roku przyczyniły się również aktywne programy marketingowe.

Klienci jedynej w tym mieście galerii, usytuowanej przy zbiegu ulic Zawadzkiej oraz Piłsudskiego, mają dostęp do około 50 sklepów, takich jak Top Secret, Moodo, Ray Obuwie, InMedio, Empik, CCC, Camaieu, Cache-Cache, Sferis, Monnari, Wójcik, 5-10-15, Orange, Esotiq, Big Star, Hot Oil, Cross Jeans, The Trend House oraz supermarket Stokrotka.

Obiekt dysponuje dodatkowo parkingiem na 220 miejsc postojowych. Galeria Łomża jest również w pełni przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Za zarządzanie, w tym komercjalizację obiektu odpowiada firma RetPro. Spółka na rynku polskim obecna jest od roku 2006. Powstała jako połączenie dwóch firm – FP Fobos Property Zarządzanie Nieruchomościami oraz CANDI (Instytut Zarządzania Sklepem).

 

R E K L A M A 

XII SHOPPING CENTER FORUM & AWARDS 2011

3 lutego 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Ostatnia, wrześniowa edycja zgromadziła rekordową liczbę 305 uczestników oraz wielu prestiżowych sponsorów i wystawców.

Swój udział zgłosiło już ponad 315 osób reprezentujących 157 firm.

Zapraszamy do udziału !