Rekordowe wyniki sprzedaży Organic Farma Zdrowia

Zarząd Organic Farmy Zdrowia poinformował także, że po 12 miesiącach sprzedaż dla porównywalnej bazy delikatesów spółki była lepsza o 16,5 proc, a całkowita sprzedaż delikatesów była o 11 proc. lepsza w stosunku do analogicznego okresu 2009 r. Na wynik wpłynęło zamknięcie na początku 2010 roku dwóch nierentownych delikatesów należących do sieci. Do 14 lutego br. spółka poda wynik sprzedażowe za styczeń 2011 r.

W pierwszym półroczu 2010 roku spółka Organic Farma Zdrowia odnotowała 13 proc. wzrost sprzedaży. Wynik EBITDA był lepszy aż o 56,5 proc. w stosunku do pierwszego półrocza 2009 roku.

Organic Farma Zdrowia posiada delikatesy działające na terenie całej Polski oraz prowadzi sprzedaż internetową. Oferta handlowa sieci zawiera cztery tysiące produktów pochodzących od producentów żywności ekologicznej i naturalnej w Polsce i Europie, w tym już ponad 200 produktów pod markami własnymi. Sieć realizuje nową strategię otwierania bardziej rozbudowanych sklepów oraz niedawno stworzoną formułę architektoniczno-wizualną.

Giełdowa spółka Organic Farma Zdrowia chce konsolidować rynek ekologicznych i prozdrowotnych produktów spożywczych, a także rozwijać działalność dystrybucyjną obok detalicznej.

 

 

R E K L A M A 

XII SHOPPING CENTER FORUM & AWARDS 2011

3 lutego 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Ostatnia, wrześniowa edycja zgromadziła rekordową liczbę 305 uczestników oraz wielu prestiżowych sponsorów i wystawców.

Swój udział zgłosiło już ponad 315 osób reprezentujących 157 firm.

Zapraszamy do udziału ! 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016