Agnieszka Mosurek-Zava, prelegentka najbliższej konferencji Shopping Center Forum & Awards, skoncentruje się na zagadnieniu marketingu centrum handlowego. Temat przedstawi, dzieląc się doświadczeniami zarządzanej przez nią sieci perfumeryjnej Douglas, która w Polsce posiada 80 salonów w galeriach, co stanowi 93 proc. wszystkich lokalizacji.

Mosurek-Zava na wstępie scharakteryzuje rynek centrów handlowych w Polsce, a następnie przejdzie do strategii marketingowej jako jednego z głównych czynników sukcesu każdej inwestycji. Zakreśli również korzyści, jakie daje marketing, zarówno dla najemców, jak i wynajmujących. Dodatkowo pod dyskusję podda możliwości wypracowania kompromisu win-win pomiędzy tymi dwiema stronami. Szczegóły jej prezentacji poznamy już za kilka dni.

 

R E K L A M A 

XII SHOPPING CENTER FORUM & AWARDS 2011

3 lutego 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Ostatnia, wrześniowa edycja zgromadziła rekordową liczbę 305 uczestników oraz wielu prestiżowych sponsorów i wystawców.

Swój udział zgłosiło już ponad 315 osób reprezentujących 157 firm.

Zapraszamy do udziału !