SCF&A: Nagroda trafia do Galerii Rondo

Nagrodę wręczali Karina Kreja, starszy analityk rynku, CB Richard Ellis oraz Jerzy Dobrowolski z Cushman & Wakefield.

– Wyróżnione przez nas centrum jest idealnie dostosowane do lokalnych warunków a przy tym zachowuje duży standard w doborze najemców – powiedział Kreja, kierując te słowa do zwycięzcy, którego reprezentował Gabriel Habura, kierownik administracyjny w firmie CD Locum, inwestor galerii. – W pracy nad projektem Galerii Rondo nadal kierujemy się specyficznymi uwarunkowaniami naszego regionu i jego historią. Chcemy, aby nieszablonowe rozwiązania były korzystne dla najemców, jak również klientów. Mam nadzieję, że nasz najnowszy koncept – Trzy Korony w Nowym Sączu, przyniesie nam w przyszłości kolejną statuetkę – mówił Habura

Galeria Rondo to nowoczesny kompleks handlowo-usługowy położony w centrum Bochni. Na ponad 14 tys. mkw. klimatyzowanej powierzchni handlowej znajdują się sklepy, butiki oraz punkty usługowe. Szeroki wybór artykułów spożywczych, przemysłowych w promocyjnych cenach zapewni Supermarket spożywczy Tesco. Znaleźć tu można najlepsze marki znanych producentów odzieży damskiej, męskiej oraz dziecięcej spełniające oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. W wyborze prezentu pomocne będą stoiska z upominkami, kwiaciarnia, jubiler, jak również sklepy z bielizną. Ofertę uzupełniają: salonik prasowy, kantor wymiany walut, studio fryzur, apteka, pralnia, optyk oraz myjnia bezdotykowa. Fanów elektroniki, odtwarzaczy oraz sprzętów gospodarstwa domowego zapraszamy do Mediaexpert.

W Galerii Rondo można zrobić nie tylko zakupy, jest to również miejsce spotkań z przyjaciółmi w Restauracji oraz Cukierni.

Galeria jest budynkiem zaliczanym do typu obiektów „inteligentnych”. Oznacza to wyposażenie budynku w scentralizowany, elektroniczny system zarządzania budynkiem. Ponadto został on wyposażony w wiele innych systemów, które zwiększą bezpieczeństwo, standard pracy i komfort klientów oraz osób pracujących w obiekcie, między innymi: nowoczesne systemy grzewcze, wentylacyjne, klimatyzacyjne z kontrolą wilgotności, nowoczesne, szybkobieżne windy, system BMS – nowoczesny monitoring systemów w budynku oraz realizacja zarządzania systemami i kontrolą dostępu, parking na 600 miejsc parkingowych wyposażony w systemy umożliwiające łatwe parkowania dla klientów obiektu.

Podstawowym założeniem dla projektu było z jednej strony stworzenie prostego, funkcjonalnego obiektu komercyjnego, który pozwoli na łatwą adaptację przez potencjalnych klientów, a z drugiej obiektu formalnie eleganckiego, odpowiadającego aspiracjom najmujących firm.

Budynek jako obiekt komercyjny zakłada formułę otwartego, z możliwością aranżacji według potrzeb przyszłych użytkowników.

Reklama

Galeria Jurajska