Ekrany IMS w Galerii Victoria

System Digital Signage w galerii Victoria obejmuje 17 monitorów – pięć z nich zainstalowano w strefie restauracyjnej, a pozostałe tworzą System Lokalizator, umożliwiający emisję treści wizerunkowo- reklamowych oraz wyświetlający interaktywną, dotykową mapę galerii.

Współpracą z wałbrzyska galerią IMS powiększył sieć już funkcjonujących nośników Digital Signage do 483 monitorów, rozmieszczonych w największych centrach handlowych w Polsce, m.in.: Złote Tarasy w Warszawie, Galeria Mokotów w Warszawie, Manufaktura w Łodzi, Stary Browar w Poznaniu, Blue City w Warszawie, Silesia City Center w Katowicach, Wzorcownia we Włocławku, Galeria Kazimierz w Krakowie, Nowy Świat w Rzeszowie, Arkady Wrocławskie, Galeria Jurajska w Częstochowie, Galeria Plejada w Bytomiu, Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu, Galaxy w Szczecinie, CH Targówek w Warszawie, CH Reduta w Warszawie.

W najbliższych miesiącach firma planuje rozszerzyć sieć o kolejne prestiżowe galerie na terenie największych miast w Polsce.

Spółka Internet Media Services SA produkuje i emituje przekazy reklamowe oraz treści wizualno-informacyjne na ekranach plazmowych w galeriach handlowych. Firma świadczy także usługi z zakresu marketingu sensorycznego. Działając w segmencie mediów i nowoczesnych technologii, wykorzystuje techniki umożliwiające kreowanie nastroju i wywieranie wpływu na zachowanie klientów.
 

Reklama

Galeria Jurajska