Fresh24.pl chce wchodzić na rynki zagraniczne

– Obecność spółki na GPW to dostęp do źródeł finansowania. Firma będzie miała możliwość pozyskiwania środków na sfinansowanie dalszego wzrostu – mówi Aldona Racławska, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży we Fresh24.pl.

Z uzyskanych informacji wynika, że środki z emisji akcji zostaną wykorzystane na sfinansowanie kapitału obrotowego oraz modernizację operacji magazynowej, a także na sfinansowanie kampanii marketingowych i nakładów na doskonalenie aplikacji IT.

Biznesplan Fresh24.pl w pierwszym etapie zakłada umocnienie pozycji na rynku aglomeracji warszawskiej. – Jest to rynek największy, najbardziej chłonny i perspektywiczny. W kolejnym kroku zakładamy ekspansję terytorialną do wybranych miast w Polsce. Rozpatrujemy również plany wejścia na wyselekcjonowane rynki zagraniczne – zapowiada w rozmowie z Retailnet.pl Racławska.

– Obecność Fresh24.pl na rynku NewConnect dopinguje nas do nieustannego podnoszenia jakości świadczonych przez nas usług. Chcemy być transparentni dla naszych inwestorów i rynku. Jesteśmy jedynym reprezentantem innowacyjnej branży e-grocery na rynku NewConnect. To zobowiązuje – podsumowuje Aldona Racławska.

Internetowy supermarket Fresh24.pl powstał w połowie lipca 2009 roku. Został założony przez Piotra Wasilewskiego i Jana Tkaczowa. Szybko zdobył popularność wśród klientów i wypracował sobie silną pozycję na krajowym rynku. E-sklep oferuje aktualnie około 12 tys. produktów.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016