Przychody LPP SA w styczniu wzrosły o 14 proc.

W komunikacie czytamy, że szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wyniosła ok. 44 proc. i była niższa od zrealizowanej w styczniu roku poprzedniego o ok. 3 punkty procentowe.

Grupa odzieżowa LPP w pierwszym półroczu 2010 roku osiągnęła przychody w wysokości 906,1 mln zł. Jest to spadek o pięć proc. z 953,9 mln zł osiągniętych w tym samym okresie ubiegłego roku. LPP w tym okresie odnotowała wzrost kosztów o jeden procent – z 435,2 do 439,2 mln zł.

Wcześniej Dariusz Pachla – wiceprezes spółki LPP SA poinformował, że IV kwartał 2010 roku był dla firmy najbardziej korzystny sprzedażowo ze wszystkich w tym roku. Firma szacuje, że zysk w 2011 roku będzie o kilkadziesiąt procent wyższy niż w ubiegłym, kiedy to przychody firmy wyniosły 2,06 mld zł.

LPP SA jest polską firmą, która zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży. Jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2001 roku. Główna siedziba spółki mieści się w Gdańsku, gdzie znajduje się również całe zaplecze projektowe dla wszystkich marek firmy. W czerwcu 2010 roku w skład sieci detalicznej LPP wchodziło 875 sklepy (268 Reserved, 237 Cropp, 208 House, 99 Esotiq, 56 Mohito).

Spółka LPP sprzedaje swoje produkty głównie w rejonie środkowej i wschodniej Europy: Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Litwa, Łotwa, Estonia, Ukraina, Rosja, Rumunia oraz Bułgaria. Niedawno do grupy krajów dołączyły również Niemcy i Białoruś.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016