Multikino wprowadza sprzedaż biletów online

Operator poprzez wprowadzenie płatności online dostosowuje się do rynkowego trendu. Firma potwierdza również, że rezygnacja z darmowych rezerwacji ma ograniczyć liczbę transakcji, które nie dochodziły do skutku. Część klientów zamawiała bilety, a następnie nie odbierała ich w kinowej kasie, co wiązało się z blokowaniem miejsc dla innych. System okazał się wobec tego nieefektywny. Konieczność zapłaty za bilet już w procesie rezerwacji miejsca ma spowodować, że klient będzie pewny swojego zakupu.

Sam proces płatności online i odbioru biletu nie jest skomplikowany. Po dokonaniu przelewu klient otrzyma e-mailowe potwierdzenie, które po wydrukowaniu uprawnia do odbioru wejściówki w kasie. – Cała transakcja zajmuje nie więcej niż kilka minut i jest w pełni bezpieczna. Płatności online, także w branży kinowej, to dzisiaj obowiązujący trend – powiedziała portalowi NaszeMiasto.pl Edyta Pawłowicz-Ziurkowska, kierownik ds. marketingu w sieci Multikino.

Multikino SA jest pierwszym operatorem multipleksów, który rozpoczął działalność na rynku polskim. Obecnie Multikino posiada 188 ekranów z łączną liczbą 42 362 miejsc i jest obecne w 15 największych miastach Polski: Poznaniu, Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku, Gdyni, Łodzi, Szczecinie, Bydgoszczy, Elblągu, Zabrzu, Włocławku, Rybniku, Koszalinie oraz Sopocie.

 

Reklama

Galeria Jurajska