Znane marki w ofercie Answear.com

Według twórców Answear.com najsilniejszymi punktami nowego projektu są: szeroka oferta marek, przemyślany merchandising, najwyższa jakość obsługi, maksymalne uproszczenia procedur oraz śmiałe plany rozwoju.

– Sklep został zaprojektowany w taki sposób, by nie tylko szybko wypełnić niszę na polskim rynku modowych sklepów internetowych, ale w niedługim czasie efektywnie konkurować z czołówką europejską – tłumaczy Krzysztof Bajołek, pomyslodawca Answear.com. – To efekt wieloletnich doświadczeń na rynku odzieżowym oraz analizy trendów i potrzeb młodej, dynamicznej grupy docelowej – dodaje.

Listę wdrożonych rozwiązań otwiera szybkość realizowania zleceń, pełna dostępność oferowanego towaru oraz maksymalnie uproszczone procedury – zarówno zakupu (zakupy bez rejestracji, logowanie przez Facebook Connect), jak i zwrotu oraz wymiany. Przyjazne wyszukiwarki, rozbudowane menu filtrów, logiczny podział na kategorie gwarantują szybkie dotarcie do interesujących nas produktów. Profesjonalny visual merchandising – seria zdjęć packshotowych, gotowe stylizacje prezentowane na modelach, autorskie filmiki z wybiegu – uzupełniony został o szczegółowe opisy (w tym skład wykorzystanych materiałów) oraz precyzyjne tabele rozmiarów. Dodatkowo, klientom zaoferowano szeroki wachlarz możliwości kontaktu z konsultantami.

Plany rozwoju Answear.com zakładają szybką rozbudowę o kolejne działy. Już wkrótce część sklepowa powiększy się o Outlet, w którym pojawią się między innymi końcówki kolekcji. Część lifestylowa zyska dział Trendy, w obrębie którego publikowane będą sesje wizerunkowe i rekomendacje profesjonalnych stylistów.

Pomysłodawcą koncepcji jest twórca sukcesu marek House i Mohito (Artman SA) – Krzysztof Bajołek. Za techniczną stronę przedsięwzięcia odpowiada firma Media Ambassador. Rozwiązania graficzne oraz logotyp marki Answear.com zostały zaprojektowane przez znaną warszawską agencję Mamastudio. Za SEM i analitykę internetową odpowiadają agencje Bluerank i Conversion. W działaniach wizerunkowych sklep wykorzystuje obecnie sesję zdjęciową przygotowaną przez uznany duet fotografów mody – Zuzę Krajewską i Bartka Wieczorka.
 

Reklama

Galeria Jurajska