Awanse w Douglas Polska

Agnieszka Mosurek-Zava z Douglasem związana jest od 2001 roku – od początku działalności firmy w Polsce. Odpowiadała za kluczowe dla biznesu obszary – nowe lokalizacje, rozwój firmy, sprzedaż, marketing, zakupy. Pod jej kierownictwem sieć zbudowała swoją pozycję lidera polskiego rynku perfumeryjnego, którą dodatkowo potwierdziło niedawne otwarcie Douglas House of Beauty, największej perfumerii w Polsce, w warszawskiej Arkadii. Agnieszka Mosurek-Zava jest doktorem nauk politycznych Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Douglas wprowadził też zmiany w strukturze sieci sprzedaży, tworząc nowe stanowiska dyrektorów regionalnych. Objęli je: Magdalena Bocheńczak, Ewa Makowska i Tomasz Szczepański, dotychczasowi kierownicy regionu. Osoby te są odpowiedzialne za strategiczny rozwój i operacyjną koordynację perfumerii w całej Polsce. Dodatkowo, Tomasz Szczepański będzie miał operacyjną odpowiedzialność za Douglas Czechy.

Douglas to największa w Polsce sieć perfumerii i właściciel pierwszej w Polsce autoryzowanej perfumerii internetowej. W kraju Douglas obecny jest od 2001 roku, na świecie od ponad 200 lat. W Polsce firma zarządza 86 sklepami na 23 tys. mkw wynajętej powierzchni w 40 miastach, a globalnie – ponad 1,2 tys. perfumeriami. W asortymencie pielęgnacyjnym, makijażowym i zapachowym Douglas ma 25 tys. produktów selektywnych (np. Armani, Bobbi Brown, Chanel, Dior, Estee Lauder) i popularnych (L’Oréal, Dr Irena Eris, Dermika, Bourjouis, Max Factor, Essence). Firma wyróżnia się też ofertą ponad 30 marek, które dostępne są wyłącznie w Douglasie. Sieć zatrudnia ponad 1,2 tys. osób.
 

Reklama

Galeria Jurajska