ConTrust odpowiada za PR Magnolia Park

ConTrust, w ramach nowej strategii przyjętej przez centrum handlowego Magnolia Park na rok 2011, będzie odpowiadać za opracowanie i wdrożenie strategii public relations, w tym strategiczne doradztwo komunikacyjne, stałą współpracę z dziennikarzami oraz monitoring mediów. Agencja ma też wspierać działania marketingowe w zakresie kreowania, organizacji i oprawy medialnej wydarzeń specjalnych.

Ze strony agencji projekt koordynuje Marta Rakoczy, PR Team Manager.

Agencja ConTrust została wyłoniona na podstawie konkursu ofert, a umowa o współpracy obowiązywać będzie do stycznia 2012 roku.

Magnolia Park we Wrocławiu to największe centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjne na Dolnym Śląsku. Na powierzchni 74,4 tys. metrów kwadratowych znajduje się ponad 230 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. W ofercie centrum dostępne są m.in. takie marki jak: APART, Bershka, Denon, Eva Minge, Gabor, Motivi, Peek&Cloppenburg, Promod, Reserved, Saturn, Swiss, W.Kruk, Zara,
a także hipermarket Tesco czynny do północy i jedyne we Wrocławiu kino 5D. 

 W obiekcie odbywają się spektakularne koncerty, wydarzenia sportowe czy pokazy mody. Na terenie centrum, w otoczeniu bujnej zieleni, znajdują się również: ścianka wspinaczkowa, amfiteatr będący miejscem występów artystów oraz fontanna, która jest tłem dla efektownych spektakli z cyklu „światło i woda”.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016