Obie marki zostały na początku 2011 roku kupione od grupy LPP SA przez inwestora strategicznego – Mariusza Jawoszka. Prezesem i udziałowcem spółki Esotiq & Henderson SA został dotychczasowy dyrektor zarządzający – Adam Skrzypek, który jest związany z marką od jej powstania.

Nowy zarząd przedstawił listę zmian, które mają zagwarantować dalszy rozwój firmy. Dzięki dodatkowym finansom większe wsparcie marketingowe otrzymają przejęte marki oraz nowopowstałe linie produktów. Został także opracowany wspólny plan działania z Fashion TV, mający na celu wzmocnienie wizerunku. Od października 2010 roku wdrażany jest program szkoleń z zakresu brafittingu (profesjonalny dobór biustonosza). Szkoleniami objęty został wyselekcjonowany personel salonów Esotiq.

Rok 2011 będzie dla firmy kluczowym pod kątem wprowadzanych zmian. Od marca 2011 zarząd spółki planuje zdystansować konkurencję, wprowadzając cztery unikalne produkty z zakresu gorseciarstwa. Producent zapowiada również poszerzenie asortymentu. W nowym sezonie, w salonach pojawi się rozszerzona oferta rajstop i akcesoriów. Dodatkowo na sklepowych półkach pojawi się kolekcja bielizny dla dzieci. Szeregi maki Henderson wesprze nowa linia technologicznej bielizny zimowej.

Na rok 2011 zaplanowano także debiut flagowych marek na rynkach azjatyckich i zachodnioeuropejskich. Ma to pozytywnie wpłynąć na wartość sprzedaży eksportowej, która w 2010 roku wyniosła 4,8 mln zł. Zarząd szacuje, ze na koniec 2011 wzrośnie do 8 mln zł, a w 2012 do 15 mln zł.

Nowi inwestorzy gwarantują, że sytuacja z punktu widzenia pracowników, firm współpracujących czy franczyzobiorców pozostanie bez zmian. Zostaną zachowane dotychczasowe rozwiązania: systemy informatyczne, magazyny oraz adres firmy.