Ikea Katowice w akcji „1 euro to majątek”

Każdego roku katowicki sklep Ikea przekazuje zebrane w okresie przedświątecznym zabawki placówkom opiekującym się dziećmi. W tym roku pluszaki trafią do Chorzowa, dzięki współpracy sieci ze Stowarzyszeniem na Rzecz Chorzowskiego Centrum Pediatrii i Onkologii im. Dr Edwarda Hankego „Serce dla Dziecka”.

„1 euro to majątek” to kampania organizowana przez UNICEF. W ramach współpracy, Ikea przekazuje na rzecz akcji 1 euro od każdego sprzedanego od 2 listopada do 24 grudnia 2010 roku pluszaka.
Niezależnie od tego katowicki sklep prowadzi własną inicjatywę. Dodatkowo, w tych samych dniach klienci sklepu mogli kupować pluszaki i wrzucać je do specjalnej urny i w ten sposób przekazać zabawkę dla dzieci z regionu.

– Liczymy, że symboliczny pluszak od naszych klientów będzie miłą niespodzianką dla najmłodszych – mówi Aneta Gil, kierownik marketingu Ikea Katowice.

Do dzieci trafi 200 pluszaków z asortymentu Ikea, które wręczą osobiście pracownicy działu marketingu sklepu i w ten sposób każdy mały pacjent przebywający na terenie placówki otrzyma swojego pluszaka.

– Chętnie podejmujemy współpracę z firmami komercyjnymi – przypomina Beata Kwaśny, prezes Stowarzyszenia „Serce dla Dziecka” – Cieszę się, że udało nam się w tym roku nawiązać współpracę z Ikea i sprawić naszym podopiecznym odrobinę radości – dodaje.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016