W nocne zakupy włączyło się blisko 60 sklepów i stoisk, takich jak: 5-10-15, Monnari, Evolution czy Willsoor, których wybrany asortyment będzie można kupić nawet z 70 proc. zniżką. Również kawiarnie i lodziarnie zapraszają na wyjątkowe gratisy w postaci kawy czy nawet 20 proc. rabatów. Fanów zimowych sportów zapewne zainteresuje oferta sklepu Intersport. Tylko 18 lutego można będzie liczyć na obniżki rzędu 30 proc.– 40 proc. przy zakupie wybranych modeli odzieży snowboardowej, narciarskiej oraz sprzętu narciarskiego. Taniej o 40 proc. będzie także na stoisku Travelplanet.

Każdy sklep biorący udział w „Nocy zakupów” zostanie oznakowany specjalną naklejką informującą o zniżkach. Dodatkowo promocyjny asortyment sklepów będą wskazywały specjalne wobblery.

Centrum handlowe M1 w Poznaniu zarządzane jest przez Metro Group Asset Management sp. z o. o. – spółkę serwisową międzynarodowego koncernu METRO Group, oferującego usługi w zakresie profesjonalnego zarządzania nieruchomościami i procesami inwestycyjnymi. Spółka odpowiada za strategiczny rozwój nieruchomości, planowanie, budowę, wynajem, sprzedaż/kupno nieruchomości. W zakresie odpowiedzialności spółki leży center oraz facility management. W Polsce funkcjonuje dziewięć centrów handlowych M1.