Nie będziemy zmieniać dotychczasowej strategii

Świetnie znamy ten rynek, jesteśmy jego pionierem i liderem. Oczywiście pojawienie się globalnego gracza jest wydarzeniem, jednak w ciągu ponad 10 lat istnienia naszej firmy zdołaliśmy zbudować bardzo silne fundamenty biznesu i zdobyliśmy miliony wiernych klientów. Mamy szeroką ofertę produktową – poza zabawkami sprzedajemy m.in. konfekcję dziecięcą i akcesoria dla niemowląt. Posiadamy również mocne zaplecze w postaci Grupy Empik Media & Fashion, która jest kluczowym graczem w naszym regionie i umożliwia nam dalszy, dynamiczny rozwój.

Nie widzimy szczególnej potrzeby zmiany strategii ze względu na pojawienie się nowego gracza na rynku. Będziemy obserwować rozwój sytuacji, jednocześnie konsekwentnie realizując wyznaczone wcześniej cele.

Wciąż się rozwijamy – poszerzamy i udoskonalamy naszą ofertę, staramy się być elastyczni i szybko dopasowujemy się do zmieniających się wymagań naszych klientów. Przykładem jest otwarty pod koniec zeszłego roku Smyk Megastore – koncept mający w swojej ofercie zabawki, konfekcję dziecięcą, akcesoria niemowlęce (w tym poszerzoną ofertę wózków, fotelików samochodowych i łóżeczek), artykuły szkolne oraz książki i multimedia. Zaplanowane są kolejne otwarcia w tym formacie.