Answear.com niedawno rozpoczął działalność na rynku e-commerce. – Invest PBB podchodzi do projektu w sposób bardzo otwarty i z pełną świadomością kreuje platformę, która ma szansę stać się liderem sprzedaży odzieży w internecie, nie tylko w Polsce, ale również poza jej granicami – powiedział o projekcie Jan Blew, CEO Media Ambassador, partnera biznesowego Invest PBB.

Firma Invest PBB poinformowała również, że rozpoczyna aktywność w segmencie sprzedaży detalicznej w kanale tradycyjnym. Już na drugą połowę tego roku planowane są otwarcia pierwszych butików pod szyldem Answear. Salony zlokalizowane będą w najlepszych galeriach na terenie kraju. Obecnie trwają rozmowy z zarządcami wyselekcjonowanych centrów handlowych w największych miastach Polski. Firma podkreśla, że marka Answear.com będzie funkcjonowała równolegle na dwu płaszczyznach: e-commerce i retail.

– W tradycyjnych sklepach pojawią się marki dostępne w naszej ofercie internetowej. Wielkość asortymentu będziemy musieli oczywiście dostosować do warunków lokalowych – powiedział w rozmowie z Retailnet.pl Michał Cortez, e-commerce manager Answear.com.

W internetowym portfolio Answear.com posiada marki o najwyższej rozpoznawalności oraz niszowe, często nieobecne dotychczas na polskim rynku, np.: G Star, Pepe Jeans, Nike, Converse, Guess Jeans, Tom Tailor, Puma, Vans, Onitsuka Tiger, Ben Sherman, Killah, Energie, Miss Sixty, LTB, Fornarina, Blend, Bronx, Zoo York. Jak zapowiadają przedstawiciele firmy to dopiero początek, ponieważ oferta jest ciągle rozbudowywana.