W targach wzięło udział 50 wystawców – firm z Płocka i regionu świadczących usługi dla przyszłych par młodych. Tego dnia Galerię Wisła odwiedziło o ponad 70 proc. więcej klientów, niż w przypadku zwykłej soboty. Ostatni tak dobry poziom footfallu Galeria Wisła osiągnęła 23 grudnia 2010. Jedyny lepszy wynik związany był z otwarciem galerii, oraz ze styczniową nocą wyprzedaży z roku 2010. Trzeba jednak zaznaczyć, że od tamtego czasu w Płocku pojawiły się dwa kolejne duże centra handlowe. Sobotni wynik jest tym bardziej imponujący.

W ostatnim tygodniu stycznia odbył się również plebiscyt „Wygraj Ślub”, organizowany przez Galerię Wisła i mający swój finał w trakcie targów. Do konkursu zgłosiło się 90 par na które w sumie oddano 7175 głosów. Każdy internauta mógł się zagłosować tylko raz poprzez specjalny formularz na stronie galerii. Konkurs cieszył się olbrzymią popularnością – galeria zanotowała prawie 50 tys. wejść na stronę internetową.

Galeria Wisła jest pierwszym nowoczesnym centrum handlowo rozrywkowym regionu płockiego. W ciągu dwóch lat działalności centrum ugruntowało sobie pozycję rynkową oraz zdobyło grono stałych klientów. Galeria posiada w swojej ofercie ponad 120 sklepów i punktów usługowych. Ofertę handlową uzupełniają w tym przypadku punkty rozrywkowe i gastronomiczne: kino, kręgielnia, kawiarnie i restauracje. Projekt i funkcjonalność obiektu zostały docenione przez grono międzynarodowych ekspertów poprzez nominacje do nagród Shopping Center Forum Awards 2009 oraz EuropaProperty CEE Retail Real Estate Awards. Galeria Wisła otrzymała tytuł Najlepszego Centrum Handlowego w kategorii Duże Centrum Handlowe w konkursie Shopping Center Poland. Zdobyła również tytuł „Wydarzenie Roku 2008” w kategorii "Gospodarka" w Plebiscycie Tygodnika Płockiego "Z Tumskiego Wzgórza".