Alma spodziewa się zysku w 2010 roku

Alma Market planuje także w nadchodzącym roku otwarcie około dziesięciu sklepów Krakowski Kredens oraz dwóch sklepów sieci Paradise Group. Nakłady inwestycyjne dla delikatesów wyniosą około 18-22 mln złotych.

Alma, jak prognozują eksperci, zanotowała wzrost sprzedaży o kilkanaście proc., Krakowski Kredens ponad 20 proc. wzrost sprzedaży, zaś przychody Krakchemii zwiększyły się o około połowę. Paradise Group odnotował blisko 30 proc. wzrost sprzedaży w czwartm kwartale, a dodatkowo ok. 10 proc. wzrost marży.

W styczniu br. Alma zanotował ok. 10 proc. wzrost sprzedaży, zaś przychody Krakowskiego Kredensu wzrósły o ok. 20 proc. Spółka rozważa wprowadzenie Krakowskiego Kredensu na NewConnect albo GPW, do debiutu może dojść jeszcze w 2011 r. Pod koniec 2011 r. spółka będzie decydować o sposobie wyjścia z Krakchemii. Alma Market w okresie od stycznia do września br. zanotowała zysk netto w kwocie ponad 10,5 mln zł. Grupa Alma zwiększyła także przychody ze sprzedaży o 15 proc.

Alma to sieć delikatesów i supermarketów należących do krakowskiej firmy Alma Market S.A. Sklepy Almy znajdują się w Krakowie, Warszawie, Nowym Targu, Tarnowie, Piasecznie, Pruszkowie, Poznaniu, Wrocławiu, Rybniku, Gdyni, Katowicach, Bydgoszczy, Sopocie, Łodzi, Zielonej Górze, Opolu, Rzeszowie, Lubinie, Lublinie oraz Częstochowie.

 

Reklama

Galeria Jurajska