5.10.15 zapowiada 40 salonów w 2011 r.

Intensywna ekspansja marki z odzieżą dziecięcą

Intensywna ekspansja marki z odzieżą dziecięcą

5.10.15 będzie tworzyć kolejne salony na terenie całego kraju. Firma planuje otwarcia zarówno w centrach handlowych, jak i na głównych ulicach handlowych, w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców. W tym roku do 140 sklepów sieci dołączy aż 40.

W 2011 roku, najbardziej znana marka z odzieżą dziecięcą – 5.10.15, zamierza otworzyć 40 nowych salonów jeszcze w tym roku. Firma Komex SA – właściciel marki 5.10.15. – zapowiada dynamiczny rozwój sieci sklepów na terenie całego kraju. Średni metraż nowych sklepów będzie nie mniejszy niż 150 mkw.

Koncepcja sklepów 5.10.15 powstała w latach 90-tych ubiegłego wieku. Przełom dla rozwoju sieci stanowiło otwarcie pierwszego salonu w centrum handlowym – M1 w Czeladzi. Od tego momentu firma sukcesywnie pracowała nad stworzeniem ogólnopolskiej sieci z odzieżą dziecięcą. 5.10.15 rozwijana jest poprzez własne salony, jak i za pośrednictwem sklepów franczyzowych. Firma zapowiada również pojawienie się pierwszych zagranicznych punktów.

W ramach sieci działa również sklep internetowy e-5.10.15, który prowadzi sprzedaż odzieży dla dzieci od 0 do 15 lat. Również tu kolekcja ubranek dziecięcych podzielona jest na trzy sekcje: artykuły niemowlęce, dla dziewczynek i chłopców. Marka posiada też swój profil na Facebooku.
 

Reklama

Galeria Jurajska