Nowy szef marketingu Marks&Spencer

Katarína Králová Ševčíková będzie zarządzać marketingiem sieci z Czech, a nadzorować ma działania prowadzone w Polsce, Czechach, na Słowacji, Litwie, Łotwie i Estonii. W obszar jej kompetencji wchodzi nadzór nad marketingiem i wyglądem sklepów Marks&Spencer.

Marks&Spencer to brytyjska sieć sklepów z ponad 125-letnią historią, oferująca ubrania, bieliznę, produkty wyposażenia wnętrz, kosmetyki i żywność (delikatesy). Na świecie Marks&Spencer zatrudnia ok. 75 tys. osób, ma ponad 700 sklepów w Wielkiej Brytanii oraz ponad 300 w pozostałych krajach świata w 41 państwach. Sklepy Marks&Spencer odwiedza każdego tygodnia ponad 21 milionów osób. W Polsce Marks&Spencer ma kilkanaście sklepów, zatrudnia ponad 300 osób i stale się rozwija.

Poza odzieżowymi, w salonach marki Marks&Spencer z powodzeniem funkcjonują działy spożywcze, w których sprzedawane są głównie słodycze (czekolady, cukierki, ciastka) oraz dział win. Pod koniec ubiegłego roku Marks&Spencer uruchomił w Warszawie swoją pierwszą polską minpiekarnię. Mieści się ona na parterze flagowego sklepu tej sieci w stołecznych Domach Towarowych Wars- Sawa-Junior przy ulicy Marszałkowskiej, w samym centrum miasta. W planach są kolejne tego typu inwestycje.
 

Reklama

Galeria Jurajska