Ranking sklepów bieliźnianych

Firma International Service Check przeprowadziła badanie jakości obsługi w sklepach z bielizną w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, w tym w Polsce. W ogólnej ocenie zajmujemy czwarte miejsce, na równi ze Słowacją. Lepsi są Węgry, Bułgaria i Litwa.

W Polsce najkorzystniej wypadły sklepy firm Lanoro (Łódź, Marszałka J. Piłsudskiego 15/23 i Kraków, Pawia 5), Esotiq (Elbląg, ul. Płk. Dąbka 152) oraz Triumph (Włocławek, Kilińskiego 3 i Zgierz, Parzęczewska 21). Są to również najbardziej cenione u nas marki bieliźniane.

Jak wynika z badania mystery shopping – w którym, ze względu na branżę, oceniającymi były wyłącznie kobiety – najlepiej z serwisem radzą sobie sklepy w Czechach, w budowaniu lojalności klienta dobrze wypadają Węgrzy, natomiast Litwini najlepiej prezentują swoje sklepy.

– Polacy nie za dobrze radzą sobie z budowaniem lojalności klientów. Pod tym względem uplasowaliśmy się na szarym końcu (41 proc.), wyprzedzając jedynie Łotwę (39 proc.) – czytamy w raporcie.

International Service Check to międzynarodowa firma badawcza tworzona przez zespół liczący ponad 300 pracowników, powstała w 1996 roku w Monachium w Niemczech. Współpracując z ponad pół milionem klientów testowych na całym świecie, przeprowadza ok. 250 tysięcy badań mystery shopping rocznie (średnio raz na 2, 3 minuty w skali globalnej), w tym kilka razy w roku te bezpłatne, niekomerycyjne, mierzące poziom obsługi klienta w najpopularniejszych, konsumenckich branżach.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016