Całkowite przychody ze sprzedaży zwiększyły się w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku o 7,1 proc. za sprawą annualizacji sklepów otwartych w 2009 roku oraz nowych otwarć z 2010 roku.

Procentowa marża brutto wzrosła rok do roku o 4,1 punktu procentowego do poziomu 42,2 proc., głównie za sprawą poprawy miksu produktów w Empiku oraz zmniejszenia kosztów przecen w Smyku, w rezultacie poprawy zarządzania zapasem.

EBITDA Grupy wzrosła rok do roku o 3 proc., osiągając poziom 136,8 mln zł. Zysk netto wyniósł 77,5 mln zł i wzrósł w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku o 3,3 proc.

W czwartym kwartale 2010 roku sieć sprzedaży Grupy EMF otworzyła 42 lokalizacje, a zamknęła cztery. Na koniec grudnia 2010 roku sieć sprzedaży liczyła 725 punktów o łącznej powierzchni netto 304 752 mkw., co stanowi przyrost o 62 punkty i 27 764 mkw. w porównaniu do ubiegłego roku.

Grupa Empik Media&Fashion (Grupa EMF), notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, jest wiodącym dystrybutorem produktów z kategorii: media i rozrywka, odzież, obuwie, zabawki i akcesoria dla dzieci oraz kursy językowe i kosmetyki. Grupę tworzą spółki o profilu operacyjno-handlowym oraz NFI Empik Media&Fashion SA jako spółka holdingowa.