Nowy salon Komputronik prowadzi sprzedaż: komputerów stacjonarnych, notebooków, tabletów, aparatów cyfrowych, nawigacji samochodowych, peryferiów, podzespołów i akcesoriów do sprzętu IT i elektroniki użytkowej. Obsługa sklepu świadczy także szereg usług, między innymi: konsultacje w zakresie doboru rozwiązań informatycznych w zależności od potrzeb klienta, jak również bieżące naprawy sprzętu komputerowego.

W 2011 roku należy spodziewać się dalszych zmian w sieci salonów Komputronik. Firma ogłosiła, że niektóre sklepy w mało popularnych centrach handlowych zostaną zamknięte lub przeniesione do innych, bardziej atrakcyjnych lokalizacji. Pojawią się także nowe lokale oparte na modelu franczyzowym.

W 2010 roku sieć salonów Komputronik powiększyła się o 12 nowych punktów sprzedaży. Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju powstawały one w lokalizacjach, w których marka Komputronik nie była reprezentowana w dostateczny sposób. Nowe punkty sieci pojawiły się w miejscowościach takich, jak: Mława, Augustów, Świecie, Biłgoraj, Zgorzelec, Nowe Miasto Lubawskie, Suwałki, Biała Podlaska, Łódź, Choszczo, Gryfino i Maków Mazowiecki.

Rok 2010 był z kilku względów kluczowy dla rozwoju sieci Komputronik. Spółka przeprowadziła w tym czasie udaną konsolidację salonów w ramach Grupy Komputronik. W jej efekcie dotychczasowe salony Karen zmieniły nazwę na Komputronik, dzięki czemu znacząco zwiększyły przychody – nawet do 100 proc. w ciągu kilku miesięcy.