Fashion House Outlet Centre: 43 nowe sklepy w 2010

W 2010 roku w centrach handlowych Fashion House Outlet Centre na potrzeby nowych sklepów wynajęto łącznie 6795 mkw. powierzchni handlowej. To wzrost w stosunku do 2009 roku, kiedy wynajęte zostało 6293 mkw. powierzchni pod nowe sklepy.

– Wynajem powierzchni dla nowych sklepów nie wyczerpuje zadań związanych z komercjalizacją obiektów. Należy do nich także przedłużanie umów najmu. W ubiegłym roku w Fashion House w Gdańsku przedłużyliśmy 23 umowy łącznie na 3956 mkw. powierzchni. Natomiast w centrum outletowym w Piasecznie koło Warszawy było to 41 umów łącznie na 4731 mkw. powierzchni. Natomiast w Fashion House w Sosnowcu nie kończyły się w ubiegłym roku żadne umowy. Powyższe liczby świadczą o tym, że nasi najemcy są bardzo zadowoleni z wyników, jakie osiągają w naszych obiektach – dodaje Robert Gietko, Asset & Leasing Manager, Polonia Property Funds.

We wszystkich centrach outletowych podpisane zostały nowe umowy najmu na 43 salony.

W Fashion House w Gdańsku do grona najemców dołączyły: Lacoste/Bench, Marks&Spencer, Lavard, Queen, Filippo, Gatta, Intermax, oraz Digel.

Fashion House w Sosnowcu powiększył się o sklepy: Reserved, Almi Décor, Ryłko, Solar, Lacoste/Bench, Perfumeria Frivol, Bergson, Sunset Suits, Coccodrillo, Villeroy & Boch, McArthur, Lolita Accessories, Hi Mountain, Lavard, salon multibrandowy Molton, Olsen, Bianca oraz Filippo.

Natomiast Fashion House w Piasecznie podpisał umowy z : Lilla Store, Trussardi Jeans, Pinko, Lacoste/Bench, Marks&Spencer, Timberland, Lavard, 4f, New Balance, Essa, Fashion Café, Filippo, Bergson, Geod, Bytom oraz Hi Mountain.

Sieć Fashion House Outlet Centre w Polsce zanotowała w ubiegłym roku wzrost frekwencji o 5,6 proc. To sukces. W ubiegłym roku średnia frekwencja w Polsce, wg Footfall National Index, wyniosła – 1,6 proc.
 

Reklama

Galeria Jurajska