Wizerunek Patrycji Kazadi pojawi się na billboardach oraz materiałach POS wyeksponowanych w centrum. Kampanii towarzyszy hasło „Mój ulubiony sklep znam śpiewająco".

– Podczas doboru twarzy do naszej kampanii wizerunkowej kierowaliśmy się nie tylko rozpoznawalnością Patrycji Kazadi, ale także jej pozytywnym wizerunkiem w oczach Polaków. Poszukiwaliśmy osoby, która jest lubiana i ważna dla naszej grupy docelowej. Doskonałym wyborem okazała się Patrycja, której ciepło i serdeczność idealnie współgrają z wizerunkiem naszego centrum handlowego – powiedziała Agnieszka Wojtaszczyk, dyrektor centrum handlowego Osowa.

Współpraca CH Osowa z Patrycją Kazadi potrwa do końca lutego.

Od stycznia 2011 roku gdańskie centrum handlowe Osowa współpracuje także z agencją public relations Orchidea PR.

Centrum handlowe Osowa to jednopoziomowe centrum pierwszej generacji otwarte 18 listopada 1998 roku jako jedno z pierwszych w Trójmieście. Zlokalizowane jest przy obwodnicy Trójmiasta, przy trasie będącej przedłużeniem autostrady A1 i prowadzącej na Hel (droga krajowa S6). Na terenie obiektu znajduje się największy w Trójmieście hipermarket Real oraz 68 butików i punktów usługowych. CH Osowa to miejsce przyjazne rodzinom z dziećmi oraz osobom niepełnosprawnym.