Ruszyła witryna Drywash

Marka Drywash trafiła do sklepu na początku lutego br. Ubrania Drywash stanowią uzupełnienie gamy produktów odzieżowych znajdujących się w portfolio Redan.

Serwis drywash.pl wykonany jest w technologii Flash, dzięki której prezentacja kolekcji jest przyjazna dla użytkowników. Poszczególne produkty przegląda się jak ubrania wyeksponowane w sklepie na wieszakach. W trakcie oglądania kolekcji można posłuchać muzyki skomponowanej specjalnie na potrzeby serwisu.

– Zastosowany w serwisie system zarządzania treścią pozwala na łatwą aktualizację. Codziennie dołączamy nowe produkty lub kolejne zdjęcia – podkreśla Ewa Szydlaczek, kierownik ds. trade marketingu marki Drywash.

Marka Drywash będzie dopełnieniem oferty sygnowanej przez Top Secret i Troll. Grupa odbiorców, dla których ta propozycja jest adresowana pozostanie bardzo zbliżona – młodzi, aktywni ludzie, głównie mieszkańcy dużych i średnich miast.

Spółka Redan powstała w 1995 roku. Kilka lat później, w 2003 roku jej akcje zostały dopuszczone do publicznego obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Redan SA zajmuje się przede wszystkim projektowaniem, produkcją, marketingiem oraz dystrybucją odzieży. Funkcjonuje w ramach Grupy Kapitałowej, w której poszczególne spółki zajmują się rozwojem i sprzedażą popularnych marek odzieżowych takich jak: Top Secret, Troll, Textilmarket.
 

Reklama

Galeria Jurajska