Galeria Blue City – strategia na 2011 rok

W Blue City trwają prace nad nowym wystrojem najstarszych salonów – najemcy chcą zdążyć z nowymi aranżacjami przed wprowadzeniem wiosennych kolekcji. Ostatnio zmiany w wystroju wprowadziły salony Wojas, Rossmann, CCC i Pepe Jeans, w chwili obecnej remontują się Syrena, Swiss, Kakadu, a w planach remont mają Vanila, Quality, Sztućce.pl, Kamuflage, Sphinx, Lolly Pop Boutique, Jean Louis David, Tur, Czerwony Smok czy Chata Pyszności. W remoncie są także lokale marek, które w Blue City dopiero będą miały swoją premierę, czyli Lavard, Vena, Ecco oraz Galeria Bali.

Natomiast do grona dużych salonów znanych marek dołączą już latem: Go Sport, oferujący sprzęt, odzież i obuwie sportowe – salon otworzy się na poziomie -1, na powierzchni 1500 metrów kwadratowych – oraz New Yorker (tysiąc mkw.), z szerokim asortymentem odzieży, obuwia i dodatków dla młodego odbiorcy – salon będzie zlokalizowany na poziomie +1.

Centrum planuje także duże kampanie marketingowe w mediach tradycyjnych oraz prowadzi stałe nowatorskie działania w internecie. Przygotowuje również projekty marketingowe, oparte na produkcji telewizyjnej i nowych kanałach komunikacji. Blue City planuje wprowadzić również daleko idące udogodnienia w oznakowaniu centrum, nad ich projektem pracuje obecnie zewnętrzna firma.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016