5 mln zł więcej wydali klienci Forum Gliwice

Dynamika przyrostu zarówno klientów odwiedzających centrum, jak i wygenerowanych obrotów zdecydowanie wyprzedza średnią ogólnopolską, czy średnią regionu. Dla przykładu, w październiku ogólnopolski indeks obrotów wykazywał spadek o 8 proc., a Forum zanotowało aż 9-proc. wzrost obrotów.

Na tle wyników sprzedaży całego centrum w IV kwartale 2010 roku wyróżniły się szczególnie takie branże jak: akcesoria (+30 proc.), rozrywka (+28 proc.) oraz zdrowie i uroda (+24 proc.). Ze wzrostami mamy do czynienia także w przypadku odwiedzalności, która w kolejnych miesiącach rosła o 19,65 proc. w październiku, o 10,05 proc. w listopadzie oraz w grudniu o 17,25 proc. Wyniki te należą do najwyższych od czasu otwarcia centrum w 2007 roku. W październiku 2010, podczas nocy zakupów, zanotowano najwyższą w historii centrum frekwencję.

– Stały wzrost frekwencji i obrotów w Forum obserwujemy od wiosny. Czwarty kwartał potwierdził pozytywne trendy, a w niektórych obszarach był wręcz okresem rekordowym. W osiągnięciu tak dobrych wyników pomogły przemyślane działania marketingowe, z innowacyjnym multimedialnym programem lojalnościowym „Klik” na czele – mówi Agnieszka Mielcarz, dyrektor CH Forum Gliwice. – Program ten w zaledwie osiem miesięcy zgromadził niemal 30 tys. użytkowników. Świetne rezultaty podejmowanych przez nas działań pokazują, że dobrze wykorzystujemy nasze już prawie czteroletnie doświadczenie rynkowe i znajomość lokalnego klienta – podsumowuje.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016