Wmarket ułatwi prowadzenie sklepu na Facebooku

– Sprzedaż na Facebooku oraz wprowadzona wcześniej integracja z Allegro to dwa ważne elementy wyróżniające Wmarket – mówi Krzysztof Omilian, specjalista ds. e-commerce w Edytor Sp. z o.o., która stworzyła aplikację Wmarket. – Produkty wystawione na sprzedaż w głównej witrynie oraz za pośrednictwem dwóch platform docierają do większego grona potencjalnych klientów, a to bezpośrednio przekłada się na większą sprzedaż – dodaje.

Jak zapewniają producenci, aplikacja Wmarket daje możliwość łączenia się z magazynami, pozwala też na kontrolowanie stanu dostępnych w ofercie sklepu pozycji. System pozwala również dokonywać rezerwacji w magazynie zamówionego przez klienta artykułu. Aplikacja zlicza artykuły i przesyła raporty na temat stanu zasobów sklepu. Dzięki czemu ten sam egzemplarz produktu nie będzie mógł zostać sprzedany jednocześnie kilku klientom. Aplikacja będzie automatycznie informować o niedostępności produktu.

Media społecznościowe są aktualnie jednym z najsilniej oddziałujących na klienta kanałów komunikacji. Możliwości, jakie ze sobą niosą, coraz częściej stają się podłożem do budowy biznesu. Dzisiaj większość popularnych marek ma swoją zakładkę na Facebooku. Część z nich decyduje się również na wprowadzenie na portal swojego sklepu online.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016