Firma Reklamowa KUC wraz z Plus Communication poprowadzą zintegrowane działania reklamowe obejmujące kampanię wizerunkową, działania PR-owe i prosprzedażowe repozycjonujące obiekt na rynku centrów handlowych w południowej Polsce.

– Zdecydowaliśmy się oddać prace nad wizerunkiem Bonarki Grupie KUC, która specjalizuje się w obsłudze centrów handlowych od ponad 10 lat. Sukcesy jej obecnych i poprzednich klientów dobrze wróżą Bonarce – mówi Mariola Rogóż, zastępca dyrektora zarządzającego oraz dyrektor marketingu i najmu Bonarki.
Kampania reklamowa centrum rozpocznie się w marcu i zrealizowana zostanie na nośnikach reklamy zewnętrznej, prasie, obejmie także działania prowadzone w internecie.

Grupa KUC marketingiem galerii handlowych zajmuje się od ponad 10 lat. Znana jest z kampanii reklamowych prowadzonych m.in. dla warszawskiej Arkadii, katowickiej Silesia City Center, Solaris Center w Opolu, Forum w Gliwicach oraz galerii Sfera w Bielsku-Białej. Projekty prowadzone przez firmy z Grupy KUC uhonorowane zostały prestiżowymi nagrodami – ICSC Maxi Merit Awards, ICSC Solal Marketing Awards oraz Effie.

W skład Grupy KUC wchodzą: agencja reklamowa: „Firma Reklamowa Kuc”, agencja PR: „Plus Communication” oraz agencja promocyjna „Shopping Center Service”. Zakres prac Grupy KUC obejmuje kampanie reklamowe, kreacje, działania promocyjne, badania rynku, tworzenie strategii produktowych, wizerunkowych, PR, sprzedażowych oraz planowanie kampanii medialnych i produkcję materiałów multimedialnych. Grupa KUC jest członkiem Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA.