Regionalne smaki w Blue City

Atrium pod fontanną cyklicznie gości Jarmark Produktów Regionalnych, oferujący zakup najsmaczniejszych wyrobów wytwarzanych przez rodzinne gospodarstwa i niewielkie zakłady produkcyjne w całym kraju. Uczestnikami imprezy są wybrani producenci, wyróżniani i nagradzani przez Ministerstwo Rolnictwa, Polska Izbę Produktów Regionalnych i władze samorządowe.

Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City to ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci.

Całkowita powierzchnia najmu centrum handlowego wynosi około 65 tys. mkw. powierzchni handlowej. W kompleksie Blue City znajduje się 1,5 tys. miejsc parkingowych na parkingu wielopoziomowym, 600 miejsc w ogrzewanym garażu podziemnym i do 400 na parkingach zewnętrznych.

Więcej informacji o centrum pod adresem: www.bluecity.pl. Blue City ma także swój profil na Facebook.com:www.facebook.com/CHBlueCity.

Właścicielem i zarządcą Blue City jest Blue City sp. z o.o. Pakiet większościowy 51 proc. firmy należy do holenderskiej grupy inwestycyjnej. Portfolio zagranicznych inwestorów Blue City obejmuje nieruchomości na całym świecie.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016