Za siecią drogerii Koliber bardzo pracowity rok. W październiku spółka dołączyła do Grupy Dystrybucyjnej Tradis, wcześniej zoptymalizowała strukturę. Rezultatem była pełna konsolidacja sklepów należących do sieci, przekładająca się na efektywność działania i zarządzania firmą. Od niedawna nad rozwojem sieci i sprawnym funkcjonowaniem placówek czuwają koordynatorzy regionalni.

Sieć rozpoczęła także proces rebrandingu. Placówki handlowe będą miały nowe logo, a ich witryny i wnętrza zyskają nową wizualizację. W opinii Kolibra, dotychczas używany znak oraz wizualizacja sklepów nie oddają w pełni charakteru sieci, dlatego władze i franczyzobiorcy konceptu zdecydowali się na zmianę barw. Nowy system identyfikacji ma być nie tylko lepiej dopasowany do profilu sieci, wyróżniać ją spośród konkurencji i budzić pozytywne emocje, ale też pomóc Kolibrowi wkroczyć w nowy etap działalności. Zmiany związane są z ambitnymi planami sieci dotyczącymi chęci umacniania swojej pozycji na obecnych terenach działania oraz zdobywania nowych obszarów rynku.

Koliber działa na terenie województw śląskiego, małopolskiego i opolskiego. Sieć powstała w 2000 roku
z inicjatywy grupy niezależnych kupców, specjalizujących się w handlu kosmetykami i artykułami gospodarstwa domowego. Głównym dostawcą sklepów sieci Koliber jest hurtownia Ambra z Grupy Dystrybucyjnej Tradis.