Spółka w styczniu br. podpisała umowę z Inter IKEA Centre Polska SA na najem lokalu sklepowego w Centrum Handlowym Janki o powierzchni ponad 148 mkw. Organic Farma Zdrowia ma obecnie 21 sklepów działających w strukturach sieci. Ostatni z nich otworzyła w warszawie na początku tego roku. Obiekt działa pod marką "Zielone Oko" i jest konceptem małego osiedlowego sklepu z wybranym asortymentem oferty produktów ekologicznych i naturalnych.

W styczniu tego roku spółka Organic Farma Zdrowia miała sprzedaż na poziomie 2,47 mln zł, czyli o 30 proc. więcej niż w analogicznym okresie roku poprzedniego. W całym 2010 roku spółka wypracowała przychody ze sprzedaży na poziomie 22,65 mln zł. To o 11,35 proc. więcej niż udało się osiągnąć w 2009 roku. Spółka zakończyła ubiegły rok ze stratą brutto 1,8 mln zł. Firmie udało się zmniejszyć stratę brutto o 54,3 proc. a wynik EBITDA poprawić o 63,5 proc.

Organic Farma Zdrowia posiada delikatesy działające na terenie całej Polski oraz prowadzi sprzedaż internetową. Sklepy są zlokalizowane zarówno w centrach handlowych, jak i funkcjonujące samodzielnie. Oferta handlowa sieci zawiera cztery tysiące produktów pochodzących od producentów żywności ekologicznej i naturalnej w Polsce i Europie, w tym już ponad 300 produktów pod markami własnymi. Spółka chce konsolidować rynek ekologicznych i prozdrowotnych produktów spożywczych, a także rozwijać działalność dystrybucyjną obok detalicznej.