Arkadia: Marks&Spencer z działem dziecięcym

Marks&Spencer to brytyjska sieć sklepów z ponad 125 letnią historią, oferująca ubrania, bieliznę, produkty wyposażenia wnętrz, kosmetyki.

Pod koniec ubiegłego roku warszawski salon sieci, mieszczący się w Warszawie przy ulicy Marszałkowskiej, w kompleksie Wars-Sawa-Junior, również rozbudował swoją ofertę i uruchomił nowatorski u nas projekt, czyli swoją pierwszą w Polsce minipiekarnię. Pieczywo i ciastka przyjeżdżają do Polski z Anglii. Docierają kilka razy w tygodniu – w zamrożonej formie.

W salonach Marks&Spencer z powodzeniem funkcjonują działy spożywcze, w których sprzedawane są głównie słodycze (czekolady, cukierki, ciastka) oraz dział win.

Na świecie Marks&Spencer zatrudnia ok. 75 tys. osób, ma 693 sklepy w Wielkiej Brytanii oraz 339 w pozostałych krajach świata, w 41 państwach. W Polsce sieć ma 16 sklepów, zatrudnia ponad 300 osób i stale się rozwija.

Arkadia to jedno z największych w Polsce centrów handlowych. Na 287 tys. mkw. zgromadzono ok. 230 lokali handlowych, w tym 180 sklepów oraz 30 restauracji i kawiarni.

Arkadia to przede wszystkim świat wielkich zakupów. Możliwości wyboru i różnorodność oferty Arkadii podzielono ze względu na specjalizację sklepów oraz sposoby spędzania czasu i zainteresowania konsumentów na kilka światów: Świat Mody, Świat Wielkich Zakupów, Świat Sportu, Rozrywki i Hobby, Świat Dziecka, Świat Zdrowia i Urody, Świat Smaków
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016