Deichmann Obuwie: 19,4-proc. wzrost obrotów w 2010

Polska spółka grupy Deichmann odnotowała w 2010 obrót w wysokości 716 mln zł, co oznacza wzrost o 19,4 proc. w porównaniu z minionym rokiem. Uzyskanie takiego wyniku możliwe było przede wszystkim dzięki ciekawej kolekcji oraz utrzymaniu w 2010 roku atrakcyjnych cen.

Obrót grupy Deichmann działającej w 19 krajach Europy i w USA, z pominięciem różnic kursowych, wzrósł z 3,4 do 3,93 mld euro (3,4 mld netto).

W tym roku Deichmann planuje otwarcie w Polsce około 25-30 nowych sklepów oraz przebudowę dziewięciu istniejących. Na koniec 2011 roku ma zostać otwarty 200. salon firmy.

Ponadto z początkiem nowego roku firma postanowiła zmienić logo. – Wprowadzając nowe logo firma Deichmann pragnie podkreślić nowoczesny wizerunek i ukierunkowanie na modę, nie tracąc przy tym na rozpoznawalności – powiedział Heinrich Deichmann, szef firmy. Do końca 2011 roku nowy design zostanie wprowadzony we wszystkich salonach na całym świecie.

Firma Deichmann SE, z siedzibą w Essen (Niemcy) została założona w 1913 roku i w 100 proc. jest własnością rodziny założycielskiej. Przedsiębiorstwo posiada największą sieć sklepów obuwniczych w Europie i zatrudnia na całym świecie ponad 28 tys. pracowników. Firma Deichmann obecna jest w Niemczech, Austrii, Wielkiej Brytanii, Danii, Polsce, Słowacji, Czechach, Słowenii, Rumunii, Chorwacji, Turcji i Bułgarii, we Włoszech, na Węgrzech i Litwie. Po za tym grupa jest reprezentowana także w Szwajcarii (Dosenbach/Ochsner/Ochsner Sport), Holandii (vanHaren) i w Stanach Zjednoczonych (Rack Room Shoes/Off Broadway/Deichmann). W 2010 do Grupy Deichmann dołączył nowy kraj – Hiszpania.

Reklama

Galeria Jurajska